حداقل دستاورد سه شنبه های اعتراض، دیدن خشونت عریان رژیم توسط مردمی که برای خرید شب عید آمده اند
مطمئنا با کوچکترین فراخوان جنبش سبز میادین و مراکز پر رفت وآمد پر از نیروهای امنیتی خواهد شد و مطمئنا عده ای که تا بحال چنین صحنه هایی از حکومت ندیده اند را آگاه تر می کند و در صورت نبودن نیرو های امنیتی نیز که جنبش با حد اکثر توان به تظاهرات گسترده می پردازد پس سه شنبه های اعتراض می تواند بازی برد-برد ی برای جنبش باشد....
مطمئنا با کوچکترین فراخوان جنبش سبز میادین و مراکز پر رفت وآمد پر از نیروهای امنیتی خواهد شد و مطمئنا عده ای که تا بحال چنین صحنه هایی از حکومت ندیده اند را آگاه تر می کند و در صورت نبودن نیرو های امنیتی نیز که جنبش با حد اکثر توان به تظاهرات گسترده می پردازد پس سه شنبه های اعتراض می تواند بازی برد-برد ی برای جنبش باشد....
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر