استقبال بیشتر از راهپیمایی 25 بهمن در مقابل 1 اسفند نشان از محوریت موسوی و کروبی می دهد
همه ما به عنوان اعضای جنبش سبز دریافته ایم که استقبال از فراخوان 25 بهمن با استقبال بیشتری روبرو شد که بدون شک می توان از آن این نتیجه را گرفت که هنوز از موسوی و کروبی میتوان به عنوان بخش مهمی از رهبری این جریان نام برد.
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر